Title: Toxine
Genre:
ISBN: 9789463967075
ISBN13: 9789463967075
Goodreads Rating: 3.88
Format: Hardcover
Als Offer en bezit van de Opperheer heeft Khala geen beslissingsrecht over haar eigen leven. Want hij wil haar bijzondere gave, haar Talent om te doden door een enkele aanraking, voor zichzelf gebruiken. Enkel zo kan hij de toxische macht over zijn rijk vergroten en zijn vijanden voorgoed vernietigen. Om uit zijn klauwen te blijven, moet Khala vluchten. Samen met een mysterieuze bandiet en een roodharige furie begint ze aan een hels avontuur. Tot ze tijdens haar vlucht de uitgelezen kans krijgt om zelf de strijd met de Opperheer aan te gaan. Daarvoor moet ze echter tot het uiterste gaan. En om te winnen, moet ze doden. Maar zijn haar bondgenoten wel te vertrouwen? En wie is de Zwarte Slang die haar overal weet te vinden?

Chaotisch verhaal, waar van ik nu al niet eens meer weet waar het nou precies over gaat. Dit boek pakte me totaal niet, hoewel de synopsis wel aantrekkelijk was.

Het boek ‘las’ niet lekker, heb me door sommige hoofdstukken moeten worstelen. Nergens werd het boek ook echt spannend. Het was ook een vol met clichés. De personages hadden weinig of geen diepgang. De ‘Opperheer’, wordt neergezet als slechterik, iemand waarvan je verwacht dat die veel duistere dingen doet (ik verwachtte een soort Voldemort), maar kwam totaal niet uit de verf.

Absoluut geen aanrader.

Permanent link to this article: https://edwinleest.ddns.net/index.php/review/toxine/

WordPress Cookie Notice by Real Cookie Banner @media print { @page { margin: 5mm !important; } } /* Use the Inter Font */ @import url('https://fonts.googleapis.com/css2?family=Inter&display=swap'); #printfriendly { font-family: 'Inter', sans-serif !important; }